ضبط توضیحات صوتی در پاورپوینت
شما ممکن است فکر کنید از برنامه مایکروسافت پاورپوینت به عنوان برنامهای برای صحبت کردن با مخاطب استفاده میشود. اما اگر مخاطب در همان اتاق شما قرار نگیرد چه کار باید کرد؟
به همین دلیل است که افزودن و ضبط صدا در پاورپوینت بسیار مفید است. شما می توانید صدای خود را درست در داخل پاورپوینت ضبط کنید و آن را پخش کنید در حالی که بیننده مشغول تماشای اسلاید است. از همه مهمتر، صدا همگام سازی شده با زمانبندیهای اسلاید ها است.
شما ممکن است به یک استودیوی ضبط حرفهای دسترسی نداشته باشید، اما این بدان معنا نیست که شما نمیتوانید کیفیت صوتی صدای خود را بهبود ببخشید. برندهای سریع برای بهبود کیفیت صوتی ارائه شما وجود دارد. نکات مورد توجه در مورد نحوه ضبط صدا در پاورپوینت به صورت زیر است:
۱- به عنوان یک ارائه دهنده، همیشه یک طرح کلی یا متن برای ضبط آماده کنید. از بخش speaker notes در پاورپوینت یا print your notes استفاده کنید تا صدای خود را در مسیر نگه دارید.
۲- یک میکروفون ارزان قیمت را به عنوان یک ارتقاء دهنده بزرگ برای میکروفون داخلی لپ تاپ خود خریداری کنید.
۳- همچنین همیشه، برای حذف سر و صدای پس زمینه در صورت امکان فن ها، دستگاه ها را خاموش کنید و درب را برای جلوگیری از حواس پرتی ها ببندید.
برای مشاهده آموزش بر روی لینک زیر کلیک کنید:
http://www.farazsoft.ir/record-audio-in-the-powerpoint/
چگونه فایل صوتی ضبط شده خود را به هر اسلاید اضافه کنید؟
اگر نمیخواهید صدا ضبط را با زمانبندی برای یک نمایش کامل ضبط کنید، گزینه دیگری برای اضافه کردن صدا به هر اسلاید انتخاب شده وجود دارد.
برای انجام این کار روی تب Insert در نوار ابزار پاورپوینت کلیک کنید. در سمت راست نوار، گزینه Audio را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید. پیش از انتخاب این گزینه، مطمئن شوید که تنظیمات میکروفون را سیستم خود انجام داده اید.
آموزش کامل نحوه فعال کردن بلوتوث Bluetooth در ویندوز ۷، ۸ و ۱۰
ضبط ,پاورپوینت ,یک ,صدا ,صوتی ,اسلاید ,در پاورپوینت ,خود را ,ضبط صدا ,کلیک کنید ,به عنوان
درباره این سایت